poniedziałek, 16 września 2013

Info

Piszę to info ze względu na długą nieobecność.
Jak wiemy zaczęła się szkoła. Mimo, że minęły dopiero dwa tygodnie to ja już mam sprawdziany, kartkówki i mnóstwo nauki. Szczególnie od dzisiaj do piątku. Codziennie coś jest. Do tego jeszcze lektura, wypracowanie, rozszerzona matematyka i korepetycje.
Do tego dopadło mnie jakieś choróbsko, które nie chce się od piątku ode mnie odczepić -> grypa.
Przez grypę też psuje mi się humor i nie mam na nic sił. A co dopiero na naukę.
Dochodzi do tego też jedna sytuacja, decyzja, którą muszę podjąć w jednej sprawie, więc potrzebuję czasu na przemyślenia.

Planuję nowy rozdział dodać w piątek albo w sobotę. I od nowego rozdziału mam nadzieje że wszystko się ułoży i będą posty się częściej ujawniać.

Postaram się. Na pewno nie rzucam bloga. Gdybym go rzuciła powiedziałabym wam o tym.

Musicie jeszcze poczekać na to żeby wszystko się unormowało.

Do piątku/soboty . Ciao ;*

10 komentarzy:

  1. Nadal nie ma rozdzialu :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże no gdzie ten rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na nowy rozdział :D
    Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award. :D
    Zapraszam http://wearedirectionerxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Weź już dodaj rozdział. I nawet się nie tłumacz że szkoła i wgl bo to już jest przereklamowane.. A są jeszcze weekendy. Po prostu się przyznaj że ci się nie chce dalej pisać i koniec . Ale dodaj rozdział i napisz że te opowiadanie za niedługo się skończy.. xdd Bo my wiecznie czekać nie będziemy.!!!!! weź se te słowa do serca i weź się w garść. >:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam, blagam, blagam.
    http://happyandfunnyme.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tracisz czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona pewnie juz straciła.. Ale co jest najgorsze . ? Że ona żadne notki nie zrobi.. że dlaczego nie dodaje i wgl.. Masakraa. ;c

      Usuń
    2. Dokładnie. Nie wiadomo czy olewa czy coś sie stało..

      Usuń
    3. Myśle że bedzie sie tłumaczyć ze szkołą. A mniew takie coś wkurzaa. Przecież nic by jej się nie stało gdyby napisała że jej się nie chce.. Nie że szkoła albo brak mweny bo tak się wszysce tłumaczą. A wiem że i tak miała dużo czasu ale jej się nie chcee.. Taka jest prawdaa.

      Usuń