niedziela, 16 marca 2014

Info

Z przykrością musze was poinformować że rozdział ukaże sie pózniej niż myślałam. Mojego laptopa szlak trafił. Chyba cos z dyskiem. Mam nadzieje ze nie bo mam tam bardzo wazne dla mnie zdjęcia, wspomnienia i nowy rozdział. 

Pewnie sie spytacie dlaczego nie napisze jeszcze raz? 
Otóż bardzo sie napracowałam nad tym rozdziałem i nie chce go za nic w świecie zmieniać. Nie napisalabym drugi raz tak samo. 



Miejmy nadzieje ze wszystko bedzie okej i szybko dodam. 
Przepraszam za komplikacje. To tylko urządzenie...




Trzymajcie sie. Bede was informowac na chacie u góry po prawej stronie. ;) jakby ktos nie wiedział. 



Zostawiam was z chłopakami. Do niebawem. 

5 komentarzy:

  1. Uhhh...przeklęty laptop.
    Ale wiem w jakiej jesteś sytuacji, bo kiedyś miałam ten sam problem ;/// Dlatego ci wybaczam <3
    Będę cierpliwa, będę czekać na powrót ♥
    Kocham
    Patty xx

    Jeśli masz czas i chęci to zapraszam do mnie:
    http://1d-truly-madly-deeply.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nowy rozdział moge czekac ile tylko trzeba :* twoj blog jest mega i bedd go czytać xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Liebster Awards dla ciebie!
    Twój uśmiech dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o linku :http://taki-mam-los.blogspot.com/2014/04/liebster-awards-dziekuje-za-nominacje.html

      Usuń
  4. Błagam dodaj jak najszybciej rozdział

    Nominuję cię do Liebster Awards więcej informacji na http://i-will-love-you-fanfiction.blogspot.com/2014/04/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń