wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Awards 2

Hello ! Dzisiaj post dotyczący nominacji. Zostałam nominowana drugi raz. Tutaj macie linka do bloga dziewczyny : klik ! DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJE ; *

Pytania :

1.Od kiedy jesteś Directioner ?
- od 22 maja. czyli nie cały rok. 

2. Jakie miejsca chciałabyś odwiedzić ?
- Londyn, Paryż, Malta.

3. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga ? 
- Napisałam krótkie opowiadanie, które dałam koleżance, która później namówiła mnie do założenia bloga z opowiadaniem.

4. Do jakich fandomów należysz ?
- Directioner

5. Jaka jest twoja ulubiona książka ?
- Paranomralność lub Mikołajek. ( czytam mało książek )

6. Który z członków One Direction cie zafascynował i dlaczego ? 
- Nie potrafię wybrać, bo każdy z nich ma w sobie oryginalną cechę, która mnie fascynuje.

7. Lato vs. Zima ? 
- Zima <3

8. Frugo vs. Tymbark ?
- TYMBARK <3

9. Co chciałabyś robić w przyszłości ? 
- duuuużo rzeczy. Chciałabym trenować siatkówkę, być nauczycielem wf-u, informatykiem.

10. Ulubiony film ? 
- za dużo ich żeby wybrać ten jeden.

11. Ulubiona piosenka w wykonaniu One Direction ?
- Little Things <3 






1 komentarz:

  1. :)
    I wychodzi na to,że gdyby nie ja, ten blog by w ogóle nie powstał, albo powstał dużo później. xD

    Ja też lubię zimę :) głównie dla tego, że mam urodziny :D

    Dobra tam, dodawaj szybko nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń